van Creij Administratie biedt een breed spectrum aan administratieve diensten aan. Klanten voelen zich op hun plaats door de persoonlijke aandacht, de directe bereikbaarheid en de gerichte ondersteuning bij al hun vragen.
Midden- en kleinbedrijf
Wij richten ons met name op het midden- en kleinbedrijf, een markt met een behoorlijk potentieel. Ons kantoor is van alle markten thuis. Zo worden er complete administraties verzorgd en worden ondernemingen begeleid die zelf de administratie voeren. Het opstellen van de jaarrekeningen, het maken van begrotingen en het doen van alle mogelijke fiscale aangiften zijn belangrijke activiteiten. Het geven van adviezen betreffende fiscale vraagstukken of met betrekking tot investeringen. Deze financiële aspecten behoren eveneens tot het dienstpakket van ons kantoor.
Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht voor de klanten is het belangrijkst. Bij grotere kantoren voelen klanten zich vaak een nummer. Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten persoonlijke aandacht krijgen. Omdat de lijnen kort zijn, één telefoontje is voldoende, kunnen wij adequaat op alle vragen reageren en de mensen gelijk te woord staan. En mochten we niet het antwoord paraat hebben dan zoeken we de kwestie haarfijn uit en bellen zo snel mogelijk terug.”
Vaste prijsafspraken
Onze werkwijze kenmerkt zich door duidelijkheid en transparante prijsstellingen. Bij hoeveel accountants- en administratiekantoren krijgt u wel niet te horen dat zij werken met uurtarief “x”. Wanneer u doorvraagt krijgt u ook nog wel een indicatie van het aantal uren dat zij denken te gaan besteden aan uw aangifte, administratie of jaarrekening, maar u mag ze daar vooral niet op vastpinnen. De uiteindelijke nota hangt af van het werkelijk besteed aantal uren maal tarief.
Het risico dat het betreffende administratiekantoor inefficient werkt, fouten maakt en moet herstellen wordt op uw bord gelegd en vertaald zich naar meer uren en dus een hogere rekening.
Ons kantoor heeft ruime ervaring in de administratie. Wij kunnen goed inschatten wat de prijs van een administratieve dienst is. En niet alleen kunnen wij deze goed inschatten, u mag ons er ook aan houden. Doen wij ons werk niet goed of niet efficiënt dan is dat ons risico, niet dat van u!
Natuurlijk kunt u het pakket dat u bij ons afneemt aanpassen. Wij maken dan met u een nieuwe vaste prijsafspraak.
Wij werken voor klanten in onder andere de volgende plaatsen: Berg en Dal, Nijmegen, Veghel, Schijndel, Eindhoven, Boxmeer, St.Oedenrode, Uden, Deurne, Tilburg, Beek, Milsbeek, Mook, Plasmolen, Cuijk, Wijchen, Plasmolen, Groesbeek, Gennep, Molenhoek, Malden.